Gaziantep’te gıda denetimi! Tam 4 ton ürün imha edildi

Şehitkamil’de gerçekleştirilen kapsamlı denetimlerde, güvenilirliğini kaybetmiş ve insan sağlığını tehlikeye atacak 4 ton gıda ürünü ele geçirilerek imha edildi.

Şehitkamil Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleriyle birlikte düzenledikleri denetimlerde, Sanayi Mahallesi’ndeki bir iş yerinde gıda ihlalleriyle karşılaştı. Denetim ekipleri, iş yerinde bozulmuş, kokuşmuş ve güvenilir gıda vasfını tamamen yitirmiş nar ekşisi ve sumak ekşisi benzeri 4 ton gıda ürünü buldu. Ele geçirilen ürünler, gerekli işlemler tamamlandıktan sonra çöp transfer merkezine götürülerek imha edildi. İş yerine yönelik yasal işlem başlatıldı.

Şehitkamil Belediyesi ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, bu tür denetimlerini düzenli olarak devam ettirecekler.

Related Posts

Yeni Nesil Katlanabilir Ev Deneyimi: Foldy House

Bize Proje Geliştirme A.Ş. tarafından hayata geçirilen Foldy House, taşınabilir, katlanabilir ve özelleştirilebilir yapısıyla Türkiye’de modüler mimaride yeni bir dönemi başlatıyor. Bize Proje Geliştirme A.Ş., Türkiye’nin yeni nesil katlanabilir ev…

Yakın tarihin en kara sayfalarından biri oldu şu Washington ziyareti

Artık küresel hegemonyayı elinde tutan, tek kutuplu dünyayı dayatan ABD liderliğindeki Batı Blokunun liderleri de bu küresel sistemin dünyaya çok dar geldiğinin farkında… Bugün ne olup bitiyorsa, işte biraz da…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir